evelieninafrika.reismee.nl

Introductie


Hallo vrienden, familie, bekenden (misschien wel onbekenden)!

Morgen vertrek ik op mijn reis naar Tanzania en dit ga ik vastleggen op deze blog!

Vanmorgen heb ik mijn katje in Utrecht gedag gezegd en vanmiddag heb ik mijn koffer ingepakt (natuurlijk teveel kleren bij me, zoals altijd), en mijn boardingpass uitgeprint. Ookal heb je alles 100x gecontroleerd, heb je toch altijd het gevoel dat je iets bent vergeten, ach so be it dan maar.

Na mijn vlucht van 8,5 uur kom ik morgen aan (als het goed is) op Kilimanjaro airport. Vanaf hier word ik naar het dorpje Tengeru gebracht waar ik de komende twee weken zal verblijven en in het District Hospital vrijwilligerswerk zal doen.

Na deze twee weken heb ik nog een week in Tanzania waarin ik leuke dingen ga doen, maar nog niks staat vast (mijn control-freak stemmetje in mijn hoofd vindt dit niet altijd een even goed idee)! Maar wel spannend!

Als je het leuk vindt om mijn avonturen te lezen check dan regelmatig deze site. Wel kleine disclaimer; ik heb geen idee hoeveel toegang ik tot wifi heb dus niet de nooddiensten bellen als er niks online komt ;)

Groetjes!
Evelien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!